Luxe vervoer
Maastricht begint zich steeds meer te profileren als een internationaal belangrijke stad. Er worden veel congressen georganiseerd en dat trekt een hele nieuwe zakelijke markt. Business Travel Maastricht (BTM) speelt daar met hun vervoersservice handig op in. Ze leveren maatwerk aan bedrijven door hen van deur tot deur te vervoeren met enorm luxe auto’s.
Uitstraling
Met deze zakelijke inslag hebben ze ook de juiste uitstraling nodig. Als grote bedrijven of international logistiek organisatoren bij hen op de website kijken, dan moet dit de juiste uitstraling bieden. Dat was niet het geval. Zoals zo vaak was de standaard oplossing met een standaard WordPress thema niet voldoende. Vandaar dat metDT ook hier maatwerk heeft geboden. Een webdesign met vele foto’s en genoeg tekst om de vindbaarheid van de website zo groot mogelijk te maken.
storytelling
We begonnen met een Analyse van de markt. Zowel die van Maastricht en omgeving als die van nationale en international taxi-bedrijven. Dit zorgde voor een duidelijk beeld van de (online) doelgroep en een beeld van wat de concurrentie aan kon bieden. Zo vormde zich een plan om een interactieve website op te zetten, waar een verhaal wordt verteld in plaats van de standaard ‘recht-toe, recht-aan’-informatie.
Panorama en parallax
We zorgden voor een ultiem belevingsgevoel door goede fotografie te combineren met nieuwe online technieken. De panorama slider en parallax opties die er in terugkomen, geven de gebruiker van de website en uniek gevoel en het bedrijf een professionele uitstraling.