[:nl]
Webdesign
- Het maken van een analyse om de wensen en doelen van het bedrijf helder te krijgen.
- Het ontwerpen van de visuele vormgeving, eventueel aan de hand van een huisstijl.
- Het coderen en inrichten een de website, zodat deze op een veilige manier voor zowel klant als bezoekers werkt.
- Mogelijkheden tot het inrichten van de hosting en het aanmaken van een correct gebruikersbeheer.
- Het in de markt zetten van de website, door middel van koppelingen met andere websites/services (bijvoorbeeld Google MijnBedrijf) en Search Engine Optimisation (SEO).
- Webshops en e-commerce websites maken.
Social Media
- Het opstellen van een communicatieplan: Welke inhoud te plaatsen, voor welke doelgroep en binnen welke mediums.
- Het beheer (kartrekker) van verschillende social media netwerken.
- Het maken van content voor social media. Korte montages, infographics, artikelen.
Design
- Infographics van uw data of data van een andere bron als ondersteuning in een presentatie;
- Banners (HTML5, Gif) voor zowel mobiel als websites.
Video
- Monteren van video files
- 2D animaties
Online advertising
- Het inrichten en monitoren van campagnes voor bijvoorbeeld Google, Bing, etc.;
- Het maken van tekst advertenties, plaatjes en interactieve banners.
COPYWRITING
- Het maken van een content plan voor een website. Hierin wordt een suggestie gedaan voor de navigatie, titels en volgorde.
- Kort en doelgerichte teksten schrijven die de websitebezoeker of social media volger aanspreken.
[:en]
Website development
- Analyse the wishes and goals of the company for digital outings;
- Design the visual appearance, also possible by using the corporate identity;
- Coding and setting up a website so it can be used safely by visitors and customers;
- Set up of the hosting and using correct user management;
- Marketing the website so it can be found (SEO) and is connected to other services, like Google Company and social media.
- Creating webshops and e-commerce websites.
Social Media
- Creating a social media communication plan: what content to use, which target groups and within which platforms;
- Social advertising (sponsored messages);
- Managing the different social media networks (place content)
- Making content specific for social media, Facebook apps, short video’s, infographics, articles;
Design
- Infographics from your data or data from a source to help in your presentation;
- Banners (HTML5, Gif) for both mobile as well as for websites.
Video
- Editing video files;
- 2D animations.
Online advertising
- Organizing and monitoring of campaigns such as Google, Bing, etc.;
- Creating text advertisements, pictures and interactive banners for different sites.
copywriting
- Creating a content plan for a website. Suggest navigation, titles and order.
- Write short and goal oriented text that speaks to the target audience of the website or social media follower.
[:]